Nietypowe, oryginalne, niespotykane a czasem dziwaczne. Kolorowe, duże i małe... Najpierw były wyłącznie F I L C O T W O R Y ... Ale tylko krowa nie zmienia zdania i teraz jest wszystko co wychodzi spod matczynych rąk... Zapraszam więc na MATCZYNE WSZELAKIE WYTWORY

niedziela, 29 sierpnia 2010

W Y M I A N A

Lada moment pokój matczyny zostanie całkowicie zlikwidowany i przebudowany na ciut inny - co prawda też kobiecy, ale jednak inny :) MAtka jak wiadomo już zaczęła swoje szpargały chować, ale wciąż wiszą filcory. Szkoda je do szafy schować, bo jeszcze mole zjedzą....

Dlatego proponuję: W Y M I A N Ę. Mogę wymienić je z każdym kto chęć ma. Zapraszam więc wszystkie chętne, jeśli macie ochotę:
na jednego z TYCH DOSTĘPNYCH filcorów,
to piszcie. Wymienię na inne rękodzieła z dziedziny wszystko jedno jakiej, byle nie biżuterii (bo tego mam pod dostatkiem :) ) A najchętniej: ręcznie robione zabawki dla dzieci, szyte i dziergany pierdółki, do domu coś w stylu rustykalnym. Ja swoje prace wyceniałam zazwyczaj w granicach 50-80zł. Przy Każdym dostępnym wisiorze umieściłam orientacyjny koszt. Jeśli też wyceniasz swoją pracę w tych granicach - to pisz. Napisz mi co oferujesz w podobnej cenie.
NO MUSZĘ SIĘ ICH POZBYĆ :D

A jeśli ktoś nauczy mnie robić skarpetki niemowlęce na drutach i z opisu jego uda mi się je wydziergać, to normalnie nie dość że ozłocę to jeszcze oddam co chce...

ZAREZERWOWANE:

1. "W niebieskich falbankach" (FMT48) - SANKA

2. Broszka z czerwonymi koralami - ZAGATKA

3. LANDRYNKOWA MOC, FMT06 - Ania

4. Rezerwacja do 05.09: Będzie D O B R Z E i Rajski ogród - Rosass z forum chustowego

5. Przepastna Zośka i GWIAŹDZISTA NOC - Blanka_1982 z forum chustowego

6.Etno zebra - Pappu

7. Rusałki czar - Edyta350

JEŚLI UMÓWIŁAŚ SIĘ ZE MNĄ NA WYMIANKĘ I NIE MA CIĘ NA POWYŻSZEJ LIŚCIE REZERWACJI TO PISZ DO MNIE!!!!! GAPA CZASAMI JESTEM I MOGĘ COŚ POMYLIĆ.

11 komentarzy:

  1. Ja mam chęć ogromną na filcotwora, uwielbiam Twoje prace. Szczególnie podoba mi się "w niebieskich falbankach", jeżeli można to ja chętnie przygarnę. Zajrzyj do mnie i wybierz na co byś miała chrapkę :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem niebieskie falbanki zarezerwowane. Już pakuję. :D Maila wysłąłam i czekam na adres. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko droga, tu wklejam Ci link do kursiku Dziuni, od której sama nauczyłam się robić skarpetki na okrągłych drutach http://dziunia1.blogspot.com/search/label/skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem zakochana w Twoich pracach. Z chęcią bym się powymieniała. Niestety ja szydełkuje głównie biżuterię. Może przejrzysz mojego bloga i coś wpadnie Ci w oko. aniajura.blogspot.com. mi się strasznie podoba rusałki czar albo melanżowy brąz. A jak nic Ci się nie spodoba to trudno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj od zawsze jestem zakochana w Twoich pracach :*
    zapraszam Cie na mojego bloga może coś Ci wpadnie w oko ;)
    sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, dziękuję za udział w moim CANDY jestem oczarowana Twoim blogiem i GRATULUJĘ;)

    ps. w wymince chciałabym stanąć, ale nie mam nic do zaoferowania o co chciałabyś się wymienić :( chyba, że notesik? albo jakieś karteczki?

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zamieniła bym się z tobą.
    zaglądałaś do mnie ,zapisałaś się na candy
    przez co jest mi niezmiernie miło....
    może coś ci wpadła szczegulnie w oko?
    odpisz prosze

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tak z innej bajki trochę... Zapraszam do zabawy:) Szczegóły za chwil kilka na moim blogu. Pozdrawiam filcowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj...
    marzy mi się wisior: "BŁĘKITNA RZEKA" FMT07.
    jeśli miałabyś ochotę na cosik mojowatego na wymianę to było by wspaniale.
    zapraszam:
    http://aniakonieczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie podobaja się trzy agat w zielonym "ubranku"
    wisior z kamykiem a'la bursztyn
    i ten z trzema lulkami koralowymi
    niewiem czy je jeszcze masz na zbyciu?
    w zamian proponuje patchworkową torbe lub poszewke na pouszke, misia albo lalke a poże podkładki są dosyć sporych rozmiarów bo 30x29 .przejżyj spokojnie mój blog i daj znać co byś chciała najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że Matka lubi zabawy blogowe. Serdecznie zapraszam na moje Candy http://aniajura.blogspot.com/2010/08/wymianko-candy-na-powitanie-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń