Nietypowe, oryginalne, niespotykane a czasem dziwaczne. Kolorowe, duże i małe... Najpierw były wyłącznie F I L C O T W O R Y ... Ale tylko krowa nie zmienia zdania i teraz jest wszystko co wychodzi spod matczynych rąk... Zapraszam więc na MATCZYNE WSZELAKIE WYTWORY

wtorek, 19 stycznia 2010

Brązowy "Rusałki czar"

Orientacyjny koszt wykonania i materiałów - ok. 60zł

I kolejny dwukolorowy czarujący wisior. Wełna merynosów w kolorze ciemno i jasno brązowym, ufilcowana w moim ulubionym kształcie kropli wody. Kamienie w trzech kolorach: głęboki brąz, mleczno-beżowym i dla kontrastu morskim. A do tego odrobinka zawiniętego w nieregularną obwódkę srebrnego drutu.

Długość wisiora ok. 8 cm, szerokość od 5 cm na dole, do 1,5 cm na samej górze. Oczywiście wisior ma ufilcowany otworek, przez który można przeciągnąć dowolny rzemyk, tasiemkę czy co tam się chce. W komplecie jest brązowy woskowany rzemyk.






Wisior przeznaczony do sprzedaży pod nazwą "Rusałki czar" (FMT11)

1 komentarz:

  1. Moli!
    Jak fajnie, że odwiedziłaś mojego filcowego bloga,bo dzięki temu mogłam trafić tu do Ciebie i oniemieć z zachwytu. Dosyć rzadko wpada mi w oko coś co mnie totalnie zauroczy. A Twoje filcotwory wbiły mnie dosłownie w fotel!;) Od tej pory jestem wierną fanką Twoich wyrobów i będę regularnie tu zaglądać. Piękne kształty i zestawienia kolorystyczne. Brawo! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń