Nietypowe, oryginalne, niespotykane a czasem dziwaczne. Kolorowe, duże i małe... Najpierw były wyłącznie F I L C O T W O R Y ... Ale tylko krowa nie zmienia zdania i teraz jest wszystko co wychodzi spod matczynych rąk... Zapraszam więc na MATCZYNE WSZELAKIE WYTWORY

poniedziałek, 16 maja 2011

W zasadzie to skraperek chętnych szukam....

Jeszcze raz prywatę na blogu załatwię. Prywatę podwójną.

Pierwsza to taka, że czas jakiś temu pisałam o poszukiwaniu chętnych do sprzedaży dzieciowego rękodzieła. Wymieniałam tam różne kategorie m.in. zabawki, ubranka, akcesoria itp. I zapomniałam o czymś. Zupełnie mi z głowy wyleciało. I nagle mnie wczoraj natchnęło.

KARTEK SZUKAM!!! Karteczek z okazji chrzcin, narodzin, roczku, dwóch latek, itp.... Albumików i innych skrapowych cudów.
I jeszcze szukam osób szyjących różne cuda z filcu - szczególnie jedzenie :)

Dziewczyny jest ktoś chętny? CHętnych zapraszam na bloga Mamine.pl po szczegóły dotyczące współpracy albo maila ślijcie do mnie na adres biuro@mamine.pl.

Edytuję, bo nie chcę postów mnożyć: Dobre warunki zaoferuje też szyjącym maleńkie buciczki, śmieszne śliniaczki i sukieneczki TUTU. BARDZO CHCĘ TAKICH RZECZY. BAAAARDZOOOOO :D
W żadnym wypadku nie pogardzę też ubrankami...


A druga prywata to taka, że ciągle szukam kolejnych artystów. Dotarłam już do wielu fantastycznych blogów i każdego dnia coraz bardziej zaszokowana jestem, jakie piękne rzeczy potraficie robić. Ale ciągle jest jeszcze wiele przeze mnie nie odkrytych. Dlatego organizuję szerszą akcję szukania - z nagrodami.
Dla tych co pomogą będzie nagroda - bon na zakupy w sklepie mamine.pl w wysokości 50zł. A szczegóły tego, jak wygrać będą dzisiaj na blogu maminym


2 komentarze:

  1. a może poszukujecie aniołków z masy solnej i kukurydzianej :-)?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli chodzi o filcowe jedzonko to zapraszam do mnie i post pt"Cukierkowo-owocowy"Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń