Nietypowe, oryginalne, niespotykane a czasem dziwaczne. Kolorowe, duże i małe... Najpierw były wyłącznie F I L C O T W O R Y ... Ale tylko krowa nie zmienia zdania i teraz jest wszystko co wychodzi spod matczynych rąk... Zapraszam więc na MATCZYNE WSZELAKIE WYTWORY

niedziela, 22 maja 2011

Hm.... niestety się nie udało

Dojrzałam do tego, aby się przyznać do niepowodzenia. Boli to, ale niestety - czas powiedzieć to otwarcie.

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł o założeniu fundacji. Szukałam osób chętnych do współpracy, znalazło się kila wspaniałych dziewczyn i opracowałyśmy założenia całego projektu.
Niestety (dla fundacji oczywiście, bo dla mnie wręcz przeciwnie) pojawiła się na świecie Tosia i wywróciła wszystko do góry nogami. Nie mogłam sobie pozwolić na bycie liderem tak dużego projektu i nie mogę wciąż. A wśród osób, które chciały współpracować nie było nikogo, kto chciałby przewodzić przedsięwzięciu.

Dlatego definitywnie ZAMYKAM temat FUNDACJI. Proszę wszystkich o usunięcie linków ze swoich blogów.
Smutne ale i tak się w życiu zdarza....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz