Nietypowe, oryginalne, niespotykane a czasem dziwaczne. Kolorowe, duże i małe... Najpierw były wyłącznie F I L C O T W O R Y ... Ale tylko krowa nie zmienia zdania i teraz jest wszystko co wychodzi spod matczynych rąk... Zapraszam więc na MATCZYNE WSZELAKIE WYTWORY

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Z resztek....

Jakoś coś mi się zdaje że filcowania nadszedł koniec..... Pochłonęło mnie milion różnych rzeczy, całkiem innych.... Sprzątając przed świętami zajrzałam do swojej szkatuły z robótkowymi szpargałami i pomyślałam, że może by tak coś...... Tak tak taka prawda - nigdy nie przestanę dłubać :D

Oto co tym razem wyszło.... Całkiem inne coś.... Proszę się nie śmiać bo ja się na robieniu biżuterii zupełnie nie znam....







Wielki i ciężki. Cały z kamieni nie ze szkiełek. Pięknie wygląda jako naszyjnik tuż przy szyi. Może też być okrągłym wisiorem. A nawt fajowską bogata bransoletką.... No po prostu och i ach :D


A do tego kolczyki. Fotki fe ale kurde nie umiem fotografować srebra...




6 komentarzy:

  1. Lidia ! ogłosiłam wymianke u siebie być może uda się nam wymienic jeśli tylko zechcesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne.!!
    Bransoletka
    Bardzo
    mi-Się-podoba.
    Wybacz,że,tak,piszę,ale,zepsuła,mi,sie,spacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta bransoleta, kolorowa, energetyzująca, misz-masz w pięknym wydaniu! :)
    A srebro proponuję fotografować w świetle dziennym i bez lampy, no i w trybie makro najlepiej. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo żywa i kolorowa bransoletka. Zajrzyj na artillo.pl - to portal z rękodziełem. Tam mogłabyś wystawiać swoje dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest po prostu mistrzowska :)

    OdpowiedzUsuń